Sunday 6 March 2011

~pengaruh rakan~

hai semua..
selamat datang ke a.g.n.e.s.s "gong xi and ghost ship".. percaya tak ni? betul..ini bukan main-main. ini semua kerana pengaruh rakan..pengaruh rakan punya pasal..satu lagi facebook sekarang tak seronok la. kalau dulu-dulu excited buka facebook tapi sekarang...mmmm bosan. jadi, saya nak  cuba benda baru. nak tahu macam mana saya boleh terjebak dalam benda baru ni..ceritanya macam ini. mula-mula adalah rakan saya ni nak buka blog. jadi, saya pun tolonglah dia create account. mengajar sambil belajar sebenarnya = menyelam sambil minum air.. nasib tak lemas minum air masa menyelam..hihi create punya create, akhirnya berjaya. yessss siap dah.. dah siap, blajar mengedit...cuba-cuba..buat blog makin cantik..cewahhh..nampak mudah je, jadi saya pun cipta benda baru ni..itu je..pendek je..

kepada rakan yang telah berjaya mempengaruhi saya, TQ ye..bukan apa, blog ni bagus juga pakai gong xi and ghost ship..

oh ye, ghost ship belum bermula..ini baru permulaan hidup ku dalam mengeblog..jadi slow and steady je la. esok saya update yang lebih menarik untuk u all..(mudah-mudahan ada story untuk d kongsi)..doa2kanlah ye..

No comments:

Post a Comment