Monday 7 March 2011

yesterday

halo..dah lunch semua? menu kami hari ini sambal belimbing telunjuk, telur goreng dan ayam masak kicap. puas hati sebab makanan habis so tak la membuang tenaga tukang masak. terima kasih kepada tukang makan..yum2..esok saya bawa sambal tu lagi (kalau masih ada yang tertinggal).saya ni suka juga makan. kadang2 tak dapat nak tahan nafsu makan..argghhhh perut2.. kesian engkau. kadang2 overload. nasib tak menguek2.
semalam...hari berlalu dengan tenang dan dingin..bintulu hujan katakan..petang mulalah aktiviti. berkebun sekejao then lepak2 di dapur..aku busy juga di dapur..nak buat sambal katakan..bukan nak tunjuk pandai memasak tapi aku memang suka. legi suka kalau member makan sampai habis. (ceta di atas tu hah)...
nak share sikit pasal malam tadi..iman nak kurangkan makan pecah la pulak. salah jadual makan katakan. tapi tak ape, semua di share.. so half2 la jadinya. tambah lagi air panas dengan biscuit yang sedap serta berkhasiat. memang bestlah..tambah lagi Liverpool menang. tengok di rumah je..tak main la tengok di luar. bos tu gila nak tengok bola (dia ambil je kad astro dari biliknya,....nah pasang di bilik orang lain). sempat juga layan bola sekejap. jadilah..tak macam tauke tengok di kedai siap wifi lagi tu. cakap nak tengok bola tapi melayan facebook pulak...cehhhh sik betul punya kaki bola.
hari ini, kurang kakitangan awan di bahagian aku tapi aktiviti pejabat berjalan dengan lancar..lantaklah siapa2 nak cuti..go ahead saje. nanti aku pulak ambil turn cuti. tak alang2 kalau aku cuti..panjang2 ku ambil nanti..hahahaha ambil hang. kalau dapat, sebulan ku ambil. tapi memang tak dapat sebab baki cuti tak sampai sebulan.(ada hati juga aku ni). nak share ape lagi yer...ahhh ingat..tadi kecuh juga..Jual tudung..laku ke kak?...hahhaha ada untunglah c kakak tu hari ini. belanja la kak. bisnes2 juga jangan lupa kawan..opsss jangan marah ye kak.gurau je. kawan aku yang sorang ni dah pandai juga buat bisnes. *jangan risau..aku tak bising2 macam orang lain* best juga kawan dengan orang yang otak bisnes ni..maju ke hadapan. bisnes aku je nampaknya makin mundur..tapi tak pe..bisnes kecil2an tetap berjalan.oklah cukup la coretan untuk petang ini..any good news a.k.a goisp i'll let u now..tonight~ bye ~

1 comment:

  1. coretan hari ini adalah sedikit..tak nak kasi manyak2. malam nanti aku update blog lagi..hihihi

    ReplyDelete